bröllops duellen

oj då såg nu att jag inte att hade bloggat ! ooopps men ska ju sova hos malin och vi ska snart se på film gissa vilken den som gissare rätt får en länk! men min data är ju typ trsig (?) men pappa ska ringa till nån snubbe sen ska han laga den . då blir det mkt mera bloggning ! i veckan ska vi få en ny design också ! feeeta nice . men idag har jag varit m malin på nån syn sak som hon skulle titta synen på , haha det fattade man nog men efteer det drog vi hem och efter det skulle malin äta och jag gick hem sen när jag skulle gå till henne ramlar jag i fuuucking snön ! :s you know me . men imorgon på engelskan ska vi se på film så jag och malin tar med oss american pie !hah skoj .men nu ska jag och malin gå och lägga oss , nemen se på film iaf.
JUSTE OM DET BLIR MERA EN 2 KOMMENTER SÅ LOTTAR VI UT ....

JEEEVLA COOLING I SEXXXXXXAN!!!!!"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0