Emelie hära

Hej. Nu sitter jag framför datorn och ska snart fixa håret, sminket är redan klart. Jag var jätte snabb idag, det känns som att det kommer bli en bra dag. Det kan bero på att det är lov nästa vecka. Igår var jag med Kimberly, vi åkte till haninge för att fixa pass men det var stängd, så vi fikade bara sen åkte vi hem. Hemma hos Kimberly funkade inte hennes internet (först). Vi lagade mat och efterrätt som inte var så god, men men. 
På lovet ska jag bara vara med kompisar och så, sen ska jag kanske träffa min saknade Viktoria Andersson, det ska bli jättekul ! Vi var jättebra vänner i typ 4-5:an men när jag började i en annan skola träffades vi nästan aldrig, fast hon var med mig när vi var i Tänndalen 2: gånger ! Hon är en jätte snäll och rolig vän och man kan verkligen lita på henne, massor av kärlek till dig ! 
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0