Emelie hära

Hej. Sorry för att inte ha bloggat ! Jag har haft rätt fult upp och så, men imorgon blir det mindre saker att göra så det betyder mer bloggning. Idag har jag varit i skolan, vi hade håltimma under musiken så det var typ två timmars lunch. Vi gick då hem till Malin  och åt ( jag, malin och Johanna ) det var jätte got ,
Nooot! Men det var mysigt. det som är så roligt att vara med dom är att jag kan vara mig själv, visst jag blir mobbad hela tiden men det blir Malin också :D Vi mobbar johanna ibland men hon är så läskig att mobba så... Haha, nej men det är oftast kanske Malin och jag som är MEST cp. Imorgon är det ju som sagt fredag och det ska bli uberskönt jag har verkligen haft en trött-vecka. Jag brukar vara rättså pigg och tycka att det ska bli roligt att träffa alla i skolan men den här veckan har varit så uttråkande ! 
Helgens planer är att jag ska vara med Kimberly på lördagen och söndagen. Vi ska gå på bio med hennes lite töntiga farbror och hans tjej och kompis, det är nämligen så att han vill gå och se "Prinsessan och grodan" Jag har velat se den länge men har inte orkat. Vi ska i alla fall se den med dom och sen gå ut och äta någonstans, sen ska vi sova hos dom inne i stan (var?) Det ska bli skit mysigt! Sen ska vi kanske jobba lite i blomster affären eller shoppa lite. 

see u later aligator !

gammal bild ( älskar gamla bilder )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0