Emelie

Hej. Ja, som ni kanske har märkt är det bara jag som bloggar idag och det beror på att Kimberly jobbade idag på hennes pappas affär. Jag hoppas verkligen att kryssningen blir av, att det finns platser helt enkelt. Det kostar runt 400.- plus att jag vill väl ha pengar där så vi kan köpa massor av dricka, bakelser och sånt ... Inte bakelser kanske men men... Jag ska kanske städa lite imorgon så jag får ihop lite pengar också, jag har trygt 1200.- på mitt kort och jag ska shoppa imorgon, så det betyder att kanske om jag hittar något har 500.- kvar. Mamma och pappa betalar kryssningen men om jag vill köpa något där får jag betala själv. Innan Kimberly kommer hem imorgon så ska jag nog fixa naglar, lösnaglar eller gelé vet jag inte riktigt men något blir det! 
Men nu ska jag inte blogga något mer utan gå och lägga mig eller nåt sånt :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0