Emeliehära

Tjatja bloggers ! :D
förlåt för att jag inte har bloggat men nu passar jag på. Jag har precis spelat lite tv-spel, och pluggat. Jag har ju som sagt franskaprov imorgon. Jag hoppas att det går bra men som sagt det kanske inte går så jätte bra, jag tror att malin kommer ha mer rätt än migoch det brukar inte vara så bra (iaf i franskan ;) Jag har både So och kemiprov nästa vecka. I helgen ska jag vara med Kimberly och äta emma hos mina kusinerme nästan helasläkten.

Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag plugga lite mer.
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer fan få bäst i hela klassen på provet!!! :D



host host

2010-02-18 @ 19:52:20
URL: http://malincarlehorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0