.

Hej. 
Idag har jag varit i skolan och tråkat. Vi har haft svenska, So, Franska och typ idrott. Det har varit "roliga" skämt ( tycker jag iaf ) Annars har det varit en helt vanlig dag. På Franskan så satt Malin och Daniel och sjöng på en porr låt , "you spinn my dick right round, right round..." do  skulle vara helt perfekta för varandra ( nu menar jag personligheten) Jag har även fått en söt lapp av kimberly som jag ska skriva snart, vi skrev förut så den gamla ska också få komma upp. Jag älskar dig verkligen, visst ibland är inte vi alltid så "glada" på varandra men vi har aldrig bråkat på riktigt, I Love u !

 Nu ska jag iaf kolla lite på datorn sen ska jag städa mitt rum och plugga lite franska, det är Hel trist men det är sånt man måste göra. Jag har prov nästa fredag och jag suger verkligen på franska. Just det jag ska ju lägga in bilder, jag ska bara hitta mobilen. Men vi hörs sen :D 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0