Godmorgon

Hej. Emelie hära !
Förlåt igen för att jag inte har bloggat men mitt internet funkar inte när det är så  mkt snö ute, Bad! Men sånt får man leva med även fast det inte är kul. Men dom senaste dagarna har jag väl pluggat som vanligt, jag har so-prov idag och kemi-prov på torsdag och det kan jag ingenting av. Det är typiskt mig att sitta och plugga kvällen innan på prov. Juste i lördags var jag och åt hos min morbror+hela släkten. Det var ytterst trevligt!. 
Nu sitter jag här iaf och ska snart sminka, platta håret... Det måste gå snabbt för jag har märkt att jag har glömt att plugga på en viktig sak i so. Men så kan det bli. Idag blir det nog inte så mkt nytt som händer, jag vill få tillbaka mitt franska-prov men jag tror inte det. Men nu måste jag göra mig klar. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0