Hemma från skolan

Hej. Nu är jag hemma från skolan för jag ska till doktorn. Jag ska kolla om jag har en hudsjukdom. Jag kommer berätta mer sen. Vill ni veta en sak?... jag tror jag får följa med kimberly till Turkiet! Fy fan vad roligt! Men vi får se. 
Idag har jag varit i skolan som sagt och det var en vanlig dag. Jag hade Först matte sen franska och sen kemi, sen gick jag hem. Jag vrikade fötterna hela tiden, jag hade klackarna på mig och dom åkte ner i snön hela tiden. Men det gick ju bra. Jag ska skriva en låt som Daniel Falk skrev på franskan. ( melodi "you spinn my head right round... )

" You fuck me hard, so very hard.
So when you do i be a retard... "

Haha, jag skrev säkert helt fel men det var roligt iaf. Men nu ska jag kolla lite på "sex and the city" och äta lite. 
Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0