long time no see

Hej. Hur mår´s det? Jag mår som sagt inte så bra men känner mig bättre. Jag Tycker att det ska vara jätte kul att se vad kimberly har gjort med sitt hår! jag vill ju färga/slinga mitt hår jätte mkt innan sommaren men Kimberly skulle det nu, tror jag. Det har varit en bra dag, flummat a litle med Malin och Johanna. Vi var i ett litet datarum bredvid caféterian, det är gardiner där så vi kollade ut och knakade på fönstret . Det pinsama var att mina Kära vänner lådsades bara göra det som vi skulle göra, så det var bara jag som gjorde det. Alltså stack ut bara ansiktet genom gardinerna medan dom gömde sig innanför. Jag trodde hela tiden att dom var där. Vi garvade ihjäl oss där. Det blir nästan alltid en lyckad dag när man har dom två underbara vännerna med sig, Johanna kan tycka att jag och Malin är lite cp men jag gillar henne ändå :) 
Jag vill bara till lägga att jag älskar dig verkligen Malin, du var den första kompisen som det sa *klick* för. Jag har alltid kunnat lita på dig och vi har och kommer alltid att ha en superfin barndom tsm. Jag sviker dig aldrig, vi ska pulla varandra i röven i graven, det är inget man kan komma ifrån!



Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig också Epico!!!!

Det är lixom inget man kan komma ifrån :D <333

2010-02-18 @ 19:55:31
URL: http://malincarlehorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0