skönhetsprodukter

Nu tänkte jag visa vad jag använder för något som håller mig fräch och ren. För mig är det väldigt viktigt att jag ska vara len, ren och naturligt fin. Dvs ha en fin hud utan för mkt finnar och plitor... 
Jag tycker att man ska börja med att smörja in sig varje gång efter duchen. Jag smörjer in mig varje dag på hela kroppen för jag vill inte vara torr, det är bara ofrächt. Men om man inte orkar eller inte har tid så måste man iaf. smörja in sig där man rakar sig, tex benen (jag menar man smörjer inte in f***an eller..? ) Armbågar, armar och ansiktet är extremt viktigt också. Där blir man oftast torr m.m. Nu är det så att jag har en hudsjukdom, den är absolut inte farlig men den kommer alltid att finnas i mitt blod. Det smittar inte utan är bara fult, jag har precis fått en super bra kräm av doktorn som tar bort det från huden. Om du har något konstigt på kroppen så gå till doktorn och kolla innan det blir värre ! Det här är det som jag använder ; 

Kommentarer
Postat av: rebecka

hur vet man vem som skriver vad ? :o :P

2010-02-27 @ 23:40:24
URL: http://isaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0