hatar franska

Det är ett jätte fint språk men hur svårt som helst att lära sig!

Godmorgon förresten. Idag har vi som sagt (typ 3000 gånger) franska prov och jag har märkt att en viktig sak som vi har haft har jag helt glömt bort och plugga på, f***a säger jag bara. Jag måste få G på provet! Jag har verkligen skärpt mig i alla ämnen men det går lixom inte i franskan. Jag får damp, sen så har jag ju bara lite humörsvängar så här lagom till mensen. Nu tänkte jag att jag ska plugga lite sen springa till bussen i detta äkelväder! Allt känns som en dålig dag, men sen får vi hoppas att Kimberly gör mig glad som hon brukar. Jag får hoppas att Malin hinner förre för annars blir det här en cpdag. Ses!

(det går inte att lägga upp nya bilder)


Kommentarer
Postat av: annna.

fin bild!

2010-02-19 @ 12:18:23
URL: http://annabornholm.blogg.se/
Postat av: Malin

Såklart jag gjorde dig glad först! :D mohah

2010-02-19 @ 15:54:41
URL: http://malincarlehorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0