Godmorgon

Hej! Vi var så trötta igår och orkade verkligen inte blogga. Vi kollade på "vild child" den var jätte bra, en as söt kille var med, Alex *****. Jag gav ju några killar mitt nr i går och nu håller en av killarna och hans kompis och skriver till mig HELA tiden, han var 97a och skit ful ! Hela tiden "Tja, görs?" "är du sur eller" NEJ gubben jag orkar inte skriva till dig, Jag menar vi flumade och ja dom som känner mig vet hur jag blir (?) Jag tyckte att han var snäll, inte trodde jag att han skulle vara "beroende" av oss. Han och hans kompis följde efter oss hela natten och dagen. Det var grymt pinsamt när några riktigt snygga killar kom förbi och vi var med dom! Dom såg ut som 00:or Kimberlys mamma trodde dom var det :)  Jag ska berätta mer snart.
Idag ska jag iaf. dusha, städa och på kvällen kanske träffa någon, Malin T Vill du leka ? Jag känner mig jätte ofräsh just nu. Men det ska vi ändra på. VI HÖRS.

( suddig bild )
Puss emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det dära röda på sängen???

2010-03-04 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0