Malin Carlehorn

Jag måste bara berätta om min helt underbara kompis Malin.
Vi har varit kompisar nästan så länge som jag kan minas, det finns ingen underbarare, snällare, omtänksamare, roligare, sötare tjej än henne. Vi har haft så många minnen tsm och hon är en av dom kompisarna som jag verkligen kommer att komma ihåg hela livet. Svängstigen, ååh, jag önskar att du skulle bo kvar där. Vi var i parken hela dagarna på somrarna och lekte olika lekar. Jag kommer ihåg när vi skulle leka OS eller nåt, du var Adidas och jag var Puma. Vi båda ville vara adidas men du sa det först, vi kom överens om att vi var systrar som hade två olika märken och så började vi bygga hinderbanan. Eller varje gång vi dushade tsm och så bråkade vi om vem som skulle bli berömdast och få den bästa mannen. 

Hand i hand livet ut.
Arm i arm livet ut.
Du är min sol,
min himmel,
min barndom.
Du är den man vill kalla sin bästavän.
Du är den som är värd att älska. 
Du är den som får mig att gråta när jag skriver det här.

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Emelie! :'( Älskar dig också bästa barndomsvännen! <333

2010-03-05 @ 03:17:01
URL: http://malincarlehorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0