Min åsikt/empa

Jag blir så förbanad på människor som bara går och förstör allt och alla. Man borde kasta ut dom till ett land där det är hårda straff! Där skulle dom lära sig nått, alla skulle dit invandrare som svensk. Men mnest arg bli jag på invandrare som har fått komma hit till sverige för att få ett trygt och bra hem, men då finns det visa ( det finns svenskar också) som bara skiter i våra lagar och går runt och slår ner folk och saker bara för att det finns inget riktigt straff för det i sverige. Där dom kommer ifrån kanske man skulle ha fått livstid fängelse för det. Sen tycker jag att det är hemskt att man ska skicka hem en jätte snäll och rar kille på 15-16 år som verkligen försöker lära sig språket m.m. Han kommer bli typ skickad till Italien där han innan fick komma innan han rymmde till sverige för att polisen hade misshandlat honom. Det är hemskt att inte dom som går runt och är dumma i huvet inte blir hemskickade. Juste, han hade varit en barn soldat i sitt hemland. Det är helt enkelt HEMSKT!
Bara min åsikt!


Kommentarer
Postat av: malin och malin

hahah .. härmapa XD

2010-03-02 @ 23:44:14
Postat av: E M M A - den blonda♥

skulle nu kunna skicka bilder så jag kan fixa klart designen? =)

2010-03-03 @ 13:33:09
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0